Συνδεδεμένη υπηρεσία για τον συνδεδεμένο πελάτη: Η περίπτωση της PSA Group

Στόχος: Παροχή εξατομικευμένης εμπειρίας πελάτη στην έκθεση και πέρα από αυτήν

Παροχή προσαρμοσμένης και βελτιστοποιημένης εμπειρίας σε ολόκληρο το ταξίδι του πελάτη
Παροχή δυνατότητας στις αντιπροσωπείες για αποτελεσματική και εύκολη διαχείριση των δεδομένων πελατών και οχημάτων
Μείωση της ποικιλομορφίας των συστημάτων διαχείρισης αντιπροσώπων που χρησιμοποιούνται σε όλες τις αγορές και του απαραίτητου αριθμού διεπαφών με τα συστήματα των κατασκευαστών πρωτότυπου εξοπλισμού, με απλοποίηση του τοπίου πληροφοριακών συστημάτων του ομίλου

Λύση: η incadea ως εξουσιοδοτημένος, παγκόσμιος συνεργάτης DMS για την PSA Group

Σύμπραξη με την incadea ως παγκόσμιο προμηθευτή λογισμικού DMS για την κάλυψη των δικτύων αυτοκινήτων Peugeot και Citroën
Επίπεδο πλήρους ενσωμάτωσης του συστήματος διαχείρισης αντιπροσώπων (DMS) της incadea στα συστήματα της PSA και δυνατότητες περαιτέρω ενσωμάτωσης σε λύσεις τρίτων μερών
Καινοτόμα εργαλεία συνεργασίας και παραγωγικότητας, που παρέχουν τη δυνατότητα για απρόσκοπτη συνεργασία και πλήρη διαφάνεια μεταξύ τομέων και λειτουργιών της αντιπροσωπείας
incadea PSA Make Layer

 

«Χρειαζόμασταν ένα σύστημα που θα μας εξυπηρετούσε μακροπρόθεσμα και η incadea θεωρήθηκε η επαρκέστερη λύση. Η incadea μας προσφέρει μια περιεκτική, ενσωματωμένη, αλλά ευέλικτη λύση, κατάλληλη για τις ανάγκες μας».

Federico Cubaiu, Εσωτερικός Έλεγχος και Ικανοποίηση Πελατών | Automagenta, Ιταλία


Έκβαση: Σύστημα διαχείρισης αντιπροσώπου προσαρμοσμένο για την PSA Group

Το PSA International Make Layer (IML) περιλαμβάνει διεπαφές ανάμεσα στο DMS και στα βασικά συστήματα της PSA Group για διαχείριση σέρβις, εξαρτημάτων, οικονομικών και οχημάτων. Με αυτές τις ενσωματώσεις, εξορθολογίζεται η ανταλλαγή δεδομένων και βελτιώνεται η ποιότητα των δεδομένων, καθώς μειώνεται ο φόρτος χειροκίνητης εργασίας και οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να δαπανούν περισσότερο χρόνο για σημαντικές αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες.

Επιχειρηματικά οφέλη

  • Απρόσκοπτη ανταλλαγή επιχειρηματικών δεδομένων, χάρη στην ενσωμάτωση σχετικών πληροφοριακών συστημάτων, π.χ. Στοιχεία πελατών και οχημάτων
  • Απλοποιημένες διαδικασίες με σύνδεση διαφόρων εφαρμογών τρίτων μερών με το DMS μέσω της ανοικτής πλατφόρμας ενσωμάτωσης της incadea
  • Περισσότερος χρόνος για τον πελάτη, χάρη στην κατανάλωση λιγότερου χρόνου για χειροκίνητη καταχώριση δεδομένων και συντήρηση
    Λιγότερη προσπάθεια για την εφαρμογή: οι τυπικές διαδικασίες και τα στοιχεία του συστήματος μπορούν να χρησιμοποιούνται χωρίς σημαντικές προσαρμογές, για την ικανοποίηση των λειτουργικών και τεχνικών τοπικών απαιτήσεων
  • Εξοικονόμηση χρόνου και κόστους, χάρη στην τυπική διαδικασία έναρξης χρήσης σε κάθε διαφορετική αγορά και αλληλεπίδραση με τον πελάτη

«Πρόσφατα εγκαινιάσαμε το incadea.dms και είμαστε πολύ χαρούμενοι με τη λύση αυτή. Το incadea.dms
είναι μια σύγχρονη λύση με φιλική για τον χρήστη διεπαφή και ευθυγραμμίζεται με το όραμα της Automotions Peugeot».

Peter Baan, Διευθυντής Εξυπηρέτησης Μετά την Πώληση (Aftersales) | Automotions Peugeot, Κάτω Χώρες

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΙΣ
19/1/2018 12:00:00 πμ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ