Χειρισμός επαναληπτικών επισκευών στο incadea.dms

Υπάρχει μια παλιά ρήση που αναφέρει το εξής:

«Ποτέ δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για να κάνεις τη δουλειά σωστά, αλλά πάντα υπάρχει αρκετός χρόνος για να την κάνεις ξανά».

Σε περίπτωση που υπάρξει ανάγκη να εκτελεστεί ξανά η εργασία σέρβις, ο πελάτης δεν θα χρεωθεί για τη συγκεκριμένη εργασία.

Σύμφωνα με τη διαθέσιμη τεχνική ορολογία, αυτό (το συμβάν) αναφέρεται ως επιστροφή, επανεργασία ή επαναληπτική εργασία στην παραπάνω κατάσταση.

Εμείς εμμένουμε στον όρο επαναληπτικές επισκευές, που πιστεύουμε ότι ταιριάζει καλύτερα στην ορολογία του DMS και της αντιπροσωπείας.

Οι καλοί διευθυντές σέρβις γνωρίζουν ότι οι επαναληπτικές εργασίες επισκευής είναι πολύ δαπανηρές και χρονοβόρες, αλλά η κακή ποιότητα της αρχικής εργασίας μπορεί να ζημιώσει τη βάση των πελατών και τη φήμη της αντιπροσωπείας.

Για να αποτραπούν οι επαναληπτικές επισκευές, τα συνεργεία πρέπει να ξεκινήσουν βρίσκοντας έναν τρόπο παρακολούθησης των αντίστοιχων συμβάντων. Αξιοποιήστε τη λειτουργικότητα του incadea.dms για να βοηθηθείτε και να προσδιορίσετε πότε επανεμφανίζονται αυτές οι καταστάσεις και να δώσετε δεδομένα στους διευθυντές σέρβις ώστε να κατανοήσουν το λόγο για τον οποίο συμβαίνουν. Στο δικό μας incadea.dms, παρέχουμε ένα καινοτόμο χαρακτηριστικό που θα επιτρέψει στους αντιπροσώπους να παρακολουθούν και να αναλύουν τις επαναληπτικές επισκευές στις εντολές σέρβις.

Πρώτον, προσθέσαμε ένα σύνολο ειδοποιήσεων για δυνητικές επαναληπτικές επισκευές, μέσω παρατηρήσεων στο σέρβις και προειδοποιήσεων στα έγγραφα. Δεύτερον, τα συμβάντα επαναληπτικών επισκευών μπορούν να εκκινηθούν χειροκίνητα από τους χρήστες (σύμβουλοι σέρβις) ή μέσω συγκεκριμένων επανεμφανιζόμενων καταστάσεων αυτόματα στο incadea.dms.

Για την επιτυχή παρακολούθηση των επαναληπτικών επισκευών, είναι κρίσιμο να χρησιμοποιείται το αρχείο καταγραφής επαναληπτικών επισκευών Repeat Repairs Log. Για μια απεικόνιση, δείτε την εικόνα από το incadea.dms:

Επαναληπτικές επισκευές

Αυτό το προσαρμόσιμο αρχείο καταγραφής δεν χρειάζεται να περιέχει ιδιαίτερα αναλυτικές πληροφορίες, καθώς αυτές έχουν ήδη καταγραφεί στην εντολή σέρβις. Ωστόσο, πρέπει να παρέχει στοιχεία για την αρχική αιτία και τη συχνότητα, καθώς και μια ένδειξη της αναγκαιότητας της διεξαγωγής των επαναληπτικών επισκευών. Το επίπεδο των λεπτομερειών από το αρχείο καταγραφής Repeat Repair Log θα κλιμακώσει το επίπεδο των διαθέσιμων δεδομένων για τη δημιουργία αναφορών και στατιστικών στοιχείων.

Η συμπλήρωση των αρχείων καταγραφής επαναληπτικών επισκευών εγκαίρως συμβάλλει στην τακτική αξιολόγηση των περιστατικών, που ενδέχεται να βοηθήσουν τους διευθυντές σέρβις να έχουν περισσότερες πληροφορίες τις οποίες θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν για να επιχειρήσουν να ελαχιστοποιήσουν τον αριθμό των επαναληπτικών επισκευών, ώστε να βελτιώσουν την απόδοση της αντιπροσωπείας. Οι λύσεις μας θα μπορούσαν να βοηθήσουν σε αυτήν τη διαδικασία.

Ανυπομονούμε για τα σχόλιά σας και ενδιαφερόμαστε πραγματικά για την άποψή σας.

 

Δρ. Juraj Hanus

Διευθυντής Προϊόντος DMS | juraj.hanus@incadea.com

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΣΤΙΣ
3/9/2021 12:00:00 πμ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ