Ικανοποίηση πελατών

Παροχή εξαιρετικών εμπειριών για συνεργάτες και πελάτες

Τι λένε οι πελάτες μας

Το Digital Sales Workplace μάς έδωσε την ευκαιρία να διαχειριζόμαστε κεντρικά ένα δίκτυο εκατοντάδων ιστοτόπων για τους αντιπροσώπους μας, σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες και σε διαφορετικές γλώσσες. Από τότε, μπορούμε να διαχειριζόμαστε κεντρικά την όψη και την αίσθηση όλων αυτών των ιστοτόπων και περιοχές επιλεγμένου περιεχομένου, ενώ οι αντιπρόσωποι μπορούν να διαχειρίζονται ελεύθερα το δικό τους περιεχόμενο και τις δικές τους σελίδες. Οι περιφερειακές δραστηριότητες μάρκετινγκ συνδέονται πλέον αυτόματα σε όλες τις χώρες και τους αντιπροσώπους με απόλυτη συνέπεια, γεγονός που μας εξοικονομεί χρήματα και προσπάθεια.
__ Karine Roubaud, Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων, Επιλεγμένες Ομάδες Αγοράς, Mazda Europe
Πρόσφατα διοργανώσαμε ένα εντατικό σεμινάριο με επίκεντρο τις λύσεις του incadea.dms, όπως Web Service Planner, Time Control, Service KPI και άλλες δυνατότητες λειτουργίας. Η Axess προσπαθεί σκληρά να δομήσει μια πελατοκεντρική επιχείρηση με την incadea να βρίσκεται στην καρδιά των λειτουργιών της. Έχουμε τελειοποιήσει τη χρήση του προϊόντος σε επίπεδο όπου οι περιορισμοί μας γίνονταν αρκετά εμφανείς και αυτό το σεμινάριο άνοιξε πόρτες για νέες δυνατότητες.
__ Amit Caleechurn, Διευθυντής Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ICT), Axess
Πρόσφατα εγκαινιάσαμε το Web Service Planner της incadea και είμαστε πλήρως ικανοποιημένοι από αυτήν τη διαδικτυακή εφαρμογή, η οποία είναι ενσωματωμένη στο incadea.dms. Με αυτόν τον τρόπο, η διαδικασία κράτησης για σέρβις γίνεται απλή και γρήγορη, με ακριβή δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Με το Web Service Planner, έχουμε πρόσβαση στην αξιοποίηση ολόκληρου του συνεργείου με μία απλή προβολή και μπορούμε επίσης να αντιδρούμε γρήγορα σε απρόβλεπτα ζητήματα προγραμματισμού.Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για την εξαιρετική δουλειά και την έγκαιρη παράδοση. Η συνεργασία μαζί σας ήταν υπέροχη!
__ Lizzy Vaassen, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ, Groep JAM NV Hasselt
Ως παγκοσμίου φήμης πάροχος λύσεων, η incadea έχει πλούσια πείρα στην ανάπτυξη και την υλοποίηση λύσεων. Είμαστε σίγουροι ότι αυτή η λύση βάσει cloud θα βελτιώσει τη διαχείριση και τη βελτιστοποίηση των εσωτερικών μας πόρων στο επόμενο επίπεδο και θα προσφέρει βέλτιστη εξυπηρέτηση στους πελάτες μας.
__ Emma Liang, Γενική Διευθύντρια Επιχειρήσεων (COO), Pagani Great China
Το όραμά μας για αυτό το έργο ήταν να γίνουμε ο πρώτος εισαγωγέας VW που θα εφαρμόσει το incadea V7, ώστε να επιτύχουμε ένα έργο υλοποίησης το οποίο θα λειτουργήσει ως σημείο αναφοράς και να ελαχιστοποιήσουμε τυχόν διακοπές κατά τη μετάβαση. Δεν θα τα είχαμε καταφέρει χωρίς την τόσο πεπειραμένη, εξειδικευμένη και αφοσιωμένη ομάδα έργου της incadea New Zealand.
__ Glynn Tulloch, Γενικός Διευθυντής Ομίλου, European Motor Distributors Limited
Στην αρχή, δεν πίστευα ποτέ ότι ένα έργο αυτού του μεγέθους θα μπορούσε να παραδοθεί εντός του χρονικού πλαισίου, για το οποίο είχαν δεσμευτεί, με καλή ποιότητα. Η incadea τα κατάφερε, εκτελώντας με επαγγελματισμό ολόκληρη την ανάπτυξη εντός χρονοδιαγράμματος και εντός προϋπολογισμού, κάτι που δεν έχω ξαναδεί ποτέ στην επαγγελματική μου ζωή η οποία μετρά περισσότερα από 30 χρόνια.
__ Ronnie Marais, Διευθυντής, Audi Volkswagen Taiwan
Το incadea.dms δίνει τη δυνατότητα στους αντιπροσώπους να αυξάνουν την ικανοποίηση των πελατών, καθώς μας βοηθάει να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο τα δεδομένα μας, κάτι που είναι βασικό για να κατανοήσουμε τους πελάτες μας και τις ανάγκες τους. Θα σύστηνα οπωσδήποτε την incadea σε άλλες εταιρείες, καθώς είχαμε μια καλή εμπειρία από τον οργανισμό.
__ Henk Visscher, Ιδιοκτήτης και Διευθυντής, Visscher Autogroep
Η Toyota Caucasus επέλεξε την incadea λόγω της τεχνολογίας που πρότεινε, η οποία κατέχει ηγετική θέση στην αγορά, καθώς και της αδιαμφισβήτητης πείρας της στην εργασία με την αντιπροσωπεία. Το γεγονός ότι η incadea έχει παρουσία σε ολόκληρο τον κόσμο διαδραματίζει σημαντικό ρόλο για τις αντιπροσωπείες μας, καθώς το δίκτυό μας είναι διάσπαρτο σε διαφορετικές χώρες του Καυκάσου και της Κεντρικής Ασίας.
__ George Tsiramua, Διευθυντής Ανάπτυξης Πληροφοριακών Συστημάτων, Toyota Caucasus & Central Asia
Πρόσφατα εγκαινιάσαμε το incadea.dms και είμαστε πολύ χαρούμενοι με τη λύση αυτή. Το incadea.dms είναι μια σύγχρονη λύση με φιλική για τον χρήστη διεπαφή και ευθυγραμμίζεται με το όραμα της Automotions Peugeot. Η πλατφόρμα Microsoft Dynamics προσφέρει πολλές ευκαιρίες για επέκταση και έχουμε ευελιξία στον τρόπο με τον οποίο θέλουμε να ρυθμίσουμε τις διαδικασίες μας. Η σύνδεση ανάμεσα στο incadea.dms και τη δική μας λύση BI μάς δίνει τη δυνατότητα να εξασφαλίζουμε πληροφορίες σχετικά με βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους εσόδων σε καθημερινή βάση ή ακόμα συχνότερα.
__ Peter Baan, Διευθυντής Εξυπηρέτησης Μετά την Πώληση (Aftersales), Automotions Peugeot
Το θετικότερο κομμάτι της συνεργασίας μας με την incadea ήταν η εξαιρετική προσοχή και υποστήριξη που λάβαμε, αρχής γενομένης από την εκπαίδευση η οποία παρασχέθηκε από ιδιαίτερα εξειδικευμένο προσωπικό σε όλους τους τομείς της εταιρείας. Με το νέο, αποτελεσματικό, ειδικά προσαρμοσμένο για κάθε ρόλο και ασφαλές DMS, η Autofin έχει πλέον τη δυνατότητα να εργάζεται ως όμιλος πολλαπλών εμπορικών επωνυμιών, ως μία ομάδα.
__ Jaime Cortes, Διευθυντής Επωνυμίας (Brand Manager), Grupo Autofin México
Μέσω της εφαρμογής του DMS της incadea, μπορέσαμε να επιλύσουμε κρίσιμα ζητήματα και αυτήν τη στιγμή έχουμε διαθέσιμες εκτενείς πληροφορίες που μπορούν να επικυρωθούν σε καθεμία από τις λειτουργικές μονάδες του συστήματος.
__ Alberto Erandi, Γενικός Οικονομικός Διευθυντής (CFO), Autolider Ecuador
Το incadea είναι ένα εξαιρετικό, αξιόπιστο σύστημα, διαισθητικό και προσαρμόσιμο σε κάθε μέγεθος αντιπροσώπου ή αλυσίδας αντιπροσώπων, για τεχνικούς και τελικούς χρήστες. Πρόκειται για μια περιεκτική λύση, η οποία περιλαμβάνει όλες τις διεπαφές που απαιτούνται από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου και ικανοποιεί όλα τα πρότυπα της επωνυμίας.
__ Ricaldo Balseca, Διοικητικός και Οικονομικός Διευθυντής, Autolider Ecuador
Η διαχείριση του έργου πραγματοποιήθηκε πλήρως από την incadea Netherlands, η οποία έκανε εξαιρετική δουλειά κατά τη δόμηση ολόκληρης της διαδικασίας. Συμφωνήσαμε σχετικά γρήγορα ότι θα χωρίζαμε το έργο σε τρεις φάσεις. Μου αρέσει να εργάζομαι με καθορισμένες δομές και με σαφώς οριοθετημένα στοιχεία.
__ Robert Eppingbroek, Οικονομικός Διευθυντής, Henri & Herman
Κατέστη κρίσιμο να διαθέτουμε ενσωματωμένα συστήματα πληροφορικής, προκειμένου να φτάσουμε έως την πώληση και να συνεχίσουμε τη σχέση με τον πελάτη και μετά από αυτήν. Η ενσωματωμένη λύση είναι απαραίτητη για πολλές πτυχές της επιχείρησής μας, από το CRM και την προχρηματοδότηση των καινούργιων οχημάτων, έως το λογιστήριο και την εξυπηρέτηση μετά την πώληση.
__ Davide Ridolfi, Ιδιοκτήτης και Διευθυντής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ, Automagenta
Η Automagenta διέρχεται μια φάση επιχειρηματικής ανάπτυξης τόσο από δομικής όσο και από οργανωτικής άποψης. Συνειδητοποιήσαμε ότι χρειαζόμασταν μια λύση που θα μας επέτρεπε να παρακολουθούμε την επιχείρησή μας περιμετρικά. Χρειαζόμασταν ένα σύστημα που θα μας εξυπηρετούσε μακροπρόθεσμα και η incadea θεωρήθηκε η επαρκέστερη λύση. Η incadea μας προσφέρει μια περιεκτική, ενσωματωμένη, αλλά ευέλικτη λύση, κατάλληλη για τις ανάγκες μας.
__ Federico Cubaiu, Διευθυντής Εσωτερικού Ελέγχου και Ικανοποίησης Πελατών, Automagenta
Γνωρίζουμε ότι για την καθημερινή χρήση, τις πωλήσεις οχημάτων, το σέρβις, το σύστημα παρέχει πολλές επιλογές για τη βελτίωση της επιχείρησής μας και με τις πρόσθετες ενσωματώσεις στις εφαρμογές του ομίλου PSA έχουμε τη δυνατότητα να ακολουθούμε τον κύκλο των πελατών και να δημιουργούμε εκστρατείες και ανακλήσεις που απευθύνονται προς όλους τους υφιστάμενους και υποψήφιους πελάτες μας. Τα αναλυτικά στοιχεία που εξασφαλίζουμε από τις δραστηριότητες ολόκληρης της αντιπροσωπείας αποτελούν ένα πραγματικό πλεονέκτημα στη διαχείριση της επιχείρησής μας!
__ Olivier Thomas, Γενικός Διευθυντής Επιχειρήσεων (COO), SVS Motors
Ως μία από τις διασημότερες εταιρείες στον τομέα της τεχνολογίας πληροφοριών, η incadea έχει εκτεταμένη πείρα στη δημιουργία και την εφαρμογή του IMS της incadea - μιας βιομηχανικής λύσης για τις επιχειρήσεις αυτοκινήτων. Είμαστε σίγουροι ότι το σύστημα που αναπτύχθηκε από την ομάδα της incadea για εμάς θα βελτιώσει την αλληλεπίδραση με το δίκτυο των αντιπροσώπων με τρόπο ποιοτικό και αποτελεσματικό.
__ Liu Liying, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια, Haval Motor Rus
Αποφασίσαμε να συνεργαστούμε με την incadea και να ορίσουμε το incadea.myengine ως λύση DMS για τις δικές μας λιανικές πωλήσεις εντός της χώρας. Επιλέξαμε την incadea βάσει της κορυφαίας στην αγορά τεχνολογίας της και της απαράμιλλης εξειδίκευσής της στον τομέα λιανικής της αυτοκινητοβιομηχανίας. Είμαστε σίγουροι ότι το DMS της incadea θα παρέχει στους αντιπροσώπους της Daimler τα σωστά εργαλεία ώστε να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά από τις τάσεις και τις απαιτήσεις του κλάδου και να παρέχουν στους πελάτες μας εξαιρετική εμπειρία πωλήσεων.
__ Alejandro Trujillo, Γενικός Οικονομικός Διευθυντής (CFO), Daimler Colombia
Η PSA PEUGEOT CITROËN αποφάσισε να συνεργαστεί με την incadea και να ορίσει το incadea.myengine ως παγκόσμια λύση DMS για την κάλυψη των μεθόδων και των επιχειρηματικών διαδικασιών των δικτύων Peugeot και Citroën Automobiles, καθώς και της ενσωμάτωσης στα «Κεντρικά Συστήματα της PSA» που υποστηρίζουν αυτές τις μεθόδους. Στην PSA επιδιώκουμε να παρέχουμε στα δίκτυα Automobiles Peugeot και Automobiles Citroën τη βέλτιστη δυνατή συμπληρωματικότητα ανάμεσα στο DMS και τα εσωτερικά μας πληροφοριακά συστήματα για τους αντιπροσώπους μας σε ολόκληρο τον κόσμο, με 2 διακυβεύματα: την ικανοποίηση των πελατών μας και τη μεγιστοποίηση της κερδοφορίας των αντιπροσώπων.
__ Phillipe Uny, Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων για Πωλήσεις και Μάρκετινγκ, PSA Peugeot Citroën
Για το τμήμα εξυπηρέτησης μετά την πώληση της εταιρείας μας, η μετάβαση στο DMS της incadea ήταν ένα αξιοσημείωτο βήμα προς τα εμπρός.Πρώτα απ’ όλα, το DMS της incadea διασυνδέεται με τη μεγαλύτερη τοποθεσία λειτουργίας της Stellantis, το Service Box: αυτό σημαίνει ότι κατά τη διάρκεια του ραντεβού, της αποδοχής και της δημιουργίας εντολών εργασίας μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε και να εξοικονομήσουμε αρκετό χρόνο. Το DMS της incadea δεν απευθύνεται μόνο στη Stellantis, αλλά και στη Suzuki και τη Volvo, επομένως τα οφέλη που αναφέρθηκαν προηγουμένως μπορούν να επεκταθούν ουσιαστικά σε όλες τις αποδοχές στο εγγύς μέλλον και γνωρίζουμε ότι θα έχουμε πολλά νέα πλεονεκτήματα μπροστά μας από τη χρήση αυτής της πλατφόρμας.
__ Antonio Gallina, Διευθυντής Εξυπηρέτησης Μετά την Πώληση (After Sales), Manzotti Srl

Case Studies

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

*Εάν σας ενδιαφέρουν οι ευκαιρίες καριέρας, παρακαλώ καντε αναζήτηση για νέες θέσεις εργασίας here.