Συνεργείο

Το Συνεργείο είναι πιθανόν ο μοναδικός τομέας όπου είναι απολύτως κρίσιμη η βελτιστοποίηση των εργασιών. Κάθε λεπτό μετράει, αν θέλετε να βελτιωθεί η αξιοποίηση και η παραγωγικότητα των πόρων σας και να έχετε πιστούς και ευχαριστημένους πελάτες. Καθώς οι υπηρεσίες Aftersales μετατρέπονται σε όλο και σημαντικότερη πηγή εσόδων, σίγουρα χρειάζεται να πάρετε τον έλεγχο, χρησιμοποιώντας ένα σύστημα διαχείρισης συνεργείου αντιπροσώπου!

Το incadea.dms υποστηρίζει όλους τους ρόλους συνεργείου για την αποδοτική ολοκλήρωση της εργασίας, ενώ παράλληλα δημιουργεί επιπλέον έσοδα, εκμεταλλευόμενο τις αναβληθείσες προσφορές συνεργείου και τις ανοικτές εργασίες.

 

Εξυπηρέτηση πελατών

Παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση στους πελάτες σας μέσω εξατομικευμένης και έγκυρης επικοινωνίας, διαφάνειας και αποδοτικότητας. Δημιουργήστε περισσότερα έσοδα μέσω της ενεργής υποδοχής.

  • Ενισχύστε τη δυναμικότητά σας και διαχειριστείτε περισσότερα ραντεβού πελατών με λιγότερα άτομα, με τη βοήθεια πολλαπλών εργαλείων για βελτίωση των εργασιών υποδοχής και παράδοσης.
  • Εξατομικεύστε την εμπειρία των πελατών έχοντας πλήρη επισκόπηση του ιστορικού συνεργείου του πελάτη και του οχήματος, όλα σε ένα σημείο.
  • Πραγματοποιήστε παράλληλες πωλήσεις αποτελεσματικά μέσω της ενεργής υποδοχής: αποθηκεύστε εργασίες που έχουν αναβληθεί, σχεδιάστε δραστηριότητες επόμενων επισκέψεων και μελλοντικά ραντεβού και επικοινωνήστε με τον πελάτη έγκαιρα.

Διαχείριση συνεργείου

Διαχειριστείτε τους πόρους σας με τον αποτελεσματικότερο τρόπο, αξιολογήστε την απόδοση του τμήματος Aftersales βάσει δεδομένων σε πραγματικό χρόνο και λάβετε αποφάσεις κατόπιν ενημέρωσης.

  • Δημιουργήστε επιπλέον έσοδα εκτελώντας στοχευμένες καμπάνιες συνεργείου και με τον πρακτικό χειρισμό και την παράλληλη πώληση συμβάσεων εγγύησης και συνεργείου.
  • Χειριστείτε πρακτικά διάφορες μάρκες εντός μίας εφαρμογής και πουλήστε προϊόντα συνεργείου κατασκευαστών, όπως εργατικά, πακέτα υπηρεσιών και εξωτερικές υπηρεσίες.
  • Μείνετε ενημερωμένοι και ελέγχετε την επιχείρησή σας καλύτερα με τη βοήθεια πολυάριθμων αναφορών σε πραγματικό χρόνο.

Online Appointment Booking API

Δώστε στους πελάτες σας ευκαιρίες να κλείσουν ραντεβού για συνεργείο ηλεκτρονικά απευθείας από τον ιστότοπό σας. Η λύση Online Appointment Booking API παρέχει απρόσκοπτη ενσωμάτωση μεταξύ των συστημάτων ηλεκτρονικών ραντεβού του κατασκευαστή, του αντιπροσώπου και τρίτων μερών, καθώς και διαχείριση της δυναμικότητας του συνεργείου.

Βασικά δεδομένα προϊόντος:

  • Πλήρης συγχρονισμός με το Web Service Planner.
  • Το API καλύπτει ολόκληρη τη διαδικασία κρατήσεων, εύρεση του πλησιέστερου αντιπροσώπου, επιλογή επιθυμητών υπηρεσιών, επιλογή ελεύθερης χρονικής περιόδου και τελική επιβεβαίωση ραντεβού.
  • Το Online Appointment Booking API είναι διαθέσιμο στο incadea.dms.

Web Service Planner

Εκσυγχρονίστε τις διαδικασίες σχεδιασμού και προγραμματισμού ραντεβού για service, κατανείμετε πόρους και αναλύστε την απόδοση των υπηρεσιών Aftersales βάσει υπολογισμένων με ακρίβεια βασικών δεικτών απόδοσης.

  • Αξιοποιήστε σωστά τα δεδομένα: δείτε τις εργασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη, μετρήστε την αποδοτικότητα των μηχανικών, προτεραιοποιήστε και αναθέστε εργασίες βάσει πληροφοριών για το σύνολο των δεξιοτητων των μηχανικών σε πραγματικό χρόνο.
  • Μεγιστοποιήστε την αξιοποίηση των πόρων διασφαλίζοντας ότι οι κρατήσεις στο συνεργείο σας αγγίζουν πληρότητα 100% και αναθέτοντας εργασίες με τον αποτελεσματικότερο τρόπο.
  • Βελτιστοποιήστε τον σχεδιασμό του συνεργείου μέσω επισκόπησης σε πραγματικό χρόνο των εργασιών που βρίσκονται σε εξέλιξη στο συνεργείο, συμπληρώστε τη διαθέσιμη δυναμικότητα με επιπλέον εργασίες και προγραμματίστε αυτοκίνητα αντικατάστασης.

Web Service Assistant

Οι μηχανικοί και οι τεχνικοί χρειάζονται απλή πρόσβαση σε δεδομένα μέσω κινητών συσκευών και εξειδικευμένα εργαλεία για να εκτελούν εργασίες από απόσταση και αποτελεσματικά στην ψηφιακή εποχή. Το νέο μας add-on αποτελεί τη λύση για αυτό.

Βασικά δεδομένα προϊόντος:

  • Add-On για κινητές συσκευές.
  • Διαδικτυακό κέντρο ρόλων για τεχνικούς, κατασκευασμένο για tablet.
  • Προηγμένες δυνατότητες αναζήτησης πελατών και οχημάτων.
  • Διαθέσιμη ενσωμάτωση με συγκεκριμένη τρίτη εταιρεία για λειτουργικότητα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας.
  • Σταθερή ροή εργασιών με τις ακόλουθες κοινές λειτουργίες του incadea.dms που σχετίζονται με το service.
    • Δημιουργία, ενημέρωση εντολών συνεργείου από κινητές συσκευές, εργασίες συνεργείου και περαιτέρω λεπτομέρειες.
    • Δημιουργία, ενημέρωση δεδομένων πελατών/οχημάτων, συμβατότητα με τον ΓΚΠΔ
    • Πρόσβαση στο ιστορικό service του οχήματος και σε παρατηρήσεις κατά το service
    • Διατήρηση ραντεβού οχημάτων
    • Γρήγορη επισκόπηση των επερχόμενων ραντεβού για service
  • Δυνατότητα ενεργοποίησης της λειτουργικότητας Vehicle Health Check (VHC) στο πλαίσιο της εφαρμογής Vehicle Reception App.
  • Νέα, ευέλικτη προσέγγιση σελίδων διασύνδεσης χρήστη.

Vehicle Health Check (VHC)

Κάντε άλλο ένα βήμα προς τη διαδικασία υπηρεσιών ψηφιοποίησης με τη νέα μας εφαρμογή για κινητές συσκευές που υποστηρίζεται από αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας βάσει AI-Powered License Plate Recognition.

Βασικά δεδομένα προϊόντος:

  • Υποστηρίξτε αποτελεσματικά την ψηφιακή διαδικασία υποδοχής οχημάτων για τους συμβούλους συνεργείου.
  • Μειώστε τις διοικητικές εργασίες, αφιερώστε χρόνο και εστιάστε στη φροντίδα του πελάτη και στις ευκαιρίες παράλληλης πώλησης.
  • Το Vehicle Health Check (VCH) περιέχει προσαρμόσιμες λίστες ελέγχου για διαφορετικούς τύπους οχημάτων (αυτοκίνητο, φορτηγό και άλλα).
  • Το Vehicle Health Check (VHC) είναι διαθέσιμο στο incadea.dms.

Web Time Clock

Επιτύχετε υπεροχή στην εξυπηρέτηση μέσω μιας γρήγορης και απλής διαδικασίας καταμέτρησης χρόνου για service με ακριβή δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Φέρνουμε την επανάσταση στην εμπειρία του χρήστη με άλλο ένα μοναδικό εργαλείο από το χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας.

Βασικά δεδομένα προϊόντος:

  • Η ασφαλής καταμέτρηση χρόνου με το Web Time Clock είναι απλή.
  • Συγχρονιστείτε πλήρως με το Workshop Resource Planning (Web Service Planner) και το Web Presence Board. 
  • Διαδικτυακό εργαλείο συνεργείου, βελτιστοποιημένο για υπολογιστές και tablet.
  • Μία οθόνη που ενσωματώνεται πλήρως στο incadea.dms.
  • Μέρος του add-on Time Control.

Web Presence Board

Το Web Presence Board, μέρος του add-on Time Control, που προσφέρει σαφή επισκόπηση της κατάστασης των εργαζομένων, όπως απουσία και παρουσία, καθώς και της καταμέτρησης του χρόνου τους στις εντολές πελατών.

Βασικά δεδομένα προϊόντος:

  • Διαδικτυακό εργαλείο συνεργείου, βελτιστοποιημένο για μεγάλες οθόνες.
  • Κατάσταση εργαζομένων και παρουσία στο συνεργείο.
  • Τρέχουσα καταμέτρηση χρόνου στις εντολές πελατών.
  • Μία οθόνη που ενσωματώνεται πλήρως στο incadea.dms.

Φέρτε την επανάσταση στη διαχείριση των πόρων σας με τα ισχυρά add-ons του incadea.dms.

Time Control

Αξιοποιήστε τους πόρους σας στο έπακρο, κατανοήστε το σύνολο δεξιοτήτων και την παραγωγικότητα της ομάδας σας, εξασφαλίστε σαφή επισκόπηση των τρέχουσων εργασιών στο συνεργείο και σχεδιάστε ανάλογα.

Vehicle Damage Calculation

Με την ενσωμάτωση της διεπαφής του Audatex στον πυρήνα του incadea.dms, επιτρέπεται η χρήση αυτού του συστήματος υπολογισμού ζημιών σε όλες τις αγορές.

Liquid Dispenser Integration

Η λειτουργική μονάδα ενσωμάτωσης διανεμητή υγρών για το incadea.dms επιτρέπει την αμφίδρομη ανταλλαγή συναλλαγών ανάμεσα στην εντολή συνεργείου του incadea.dms και στις συσκευές που χρησιμοποιούνται στις αντιπροσωπείες για την αποθήκευση και τη διανομή κάθε ρευστού μηχανέλαιου, ψυκτικού, υγρού υαλοκαθαριστήρων παρμπρίζ.

Διασύνδεση με EPC Microcat και με ειδικούς για κάθε κατασκευαστή πρωτότυπου εξοπλισμού καταλόγους EPC

Το incadea.dms υποστηρίζει τη διασύνδεση με το Microcat (ηλεκτρονικός κατάλογος εξαρτημάτων) και με ειδικούς για κάθε κατασκευαστή ηλεκτρονικούς καταλόγους ανταλλακτικών. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να προσθέτετε ανταλλακτικά στο καλάθι αγορών και να αποστέλλετε τα ανταλλακτικά που προσθέτετε για περαιτέρω διεκπεραίωση στην εντολή συνεργείου στο incadea.dms.

Web Service Planner

Ενισχύστε τις εργασίες συνεργείου σας. Δώστε στο τμήμα Αftersales τη δυνατότητα να σχεδιάζει εκ των προτέρων, ευθυγραμμίστε τα τμήματα μεταξύ τους και συμπληρώστε αποτελεσματικά κενά χρονικά περιθώρια. Βελτιώστε την αποδοτικότητα του συνεργείου μέσω σχεδιασμού που βασίζεται σε πραγματικά δεδομένα.

Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

*Εάν σας ενδιαφέρουν οι ευκαιρίες καριέρας, παρακαλώ καντε αναζήτηση για νέες θέσεις εργασίας here.